دلنازدلناز، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نفس مامان و بابا

از تولد تا حالا

1391/9/5 3:41
نویسنده : مامان
155 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازمامان تو تنها دلیل اروم بودن تو تموم لحظه ها هستی تو عمر منی صدای نفسات وقتی خوابی 

خیلی بهم آرامش میده وقتی به صورت معصومت نگاه میکنم همه اشفتگی هام تموم میشه عروسکم خیلی دوستت دارم قلب

نانازی مامان امروز با اینکه اصلا قرار نبود بیام اینجا اما اتفاقی سری هم به اتاق شما زدیم 

حالا که اومدم یه سری از عکساتو از وقتی به دنیا اومدی تا حالا برات میزارم عسل من 

 یک ماهگی (فرشته کوچولوی مامانی):

عاششششقققققققققتمممممممم

دوماهگی (قربون اون چشات بشم که میخنده نفسی):

اینم کلی تغییرات در عرض یک ماه

هفته اول(از روز اول همینجوری میخوابیدی سرت رو بالا میدادی و دستت رو میزاشتی زیر چونت):

اینجا تقریبا یک هفته داری

روز دوم(این روز اولین روزیه که دختری اومده خونه،عاشقتم )

قربونت برم من که اینقد معصوم لالا کردی

ماه سوم

3 تا 4 ماهگی(چون موهات حسابی می ریخت بابایی طی یک عملیات انتهاری شما رو کچل کرد )

4 تا 5 ماهگی(عاشق خنده هاتم موش کوچولو):

5 تا 6 ماهگی(این روز خوب یادمه بابا رفته بود برای کار مسافرت من و شما تنها بودیم شروع کردیم به عکاسی و شما شدی مدل خوشکل مامانی )

6 تا 7 ماهگی(آخ دلم غش رفت برا اونروزا موش موشی)

7 تا 8 ماهگی(حسابی شیطون شده بودی و چهار دست و پا خودتو به همه چی میرسوندی ناگفته نماند این گل قشنگی که کنارت طی مراحل مختلف خودت پر پرش کردی و الان دیگه اثری ازش نیست ):

8 تا 9 ماهگی(این گلا رو آقا جون از باغچه خونشون برا دخترم چیده بود ):

9 تا 10 ماهگی:

10 تا 11 ماهگی(اینجا مثلا میخندی به قول خودت الکی ):

11 تا 12 ماهگی(وروجکی که خودش دوست داره ماست بخوره و البته همه کار کنه بجز خوردن):

12 تا 13 ماهگی(اینجا دختر مو فر فری تازه از خواب بیدار شده بود ):

خوب تا اینجا رو داشته باشیم بقیه رو تو پست بعد میزارم آخه انتخاب عکس و کوچیک کردنشون یه

کوچولو وقت گیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)