دلنازدلناز، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نفس مامان و بابا

تولدها

1391/9/29 14:16
نویسنده : مامان
854 بازدید
اشتراک گذاری

اولین تولدی که گرفتیم روزی بود که شما دقیقا 3 ماهه شدی یعنی در واقع با 9 ماهی که تو دل مامانی بودی میشد یک سال برای همین بابا یه کیک کوچولو برات گرفت هورا

تولد بعدی هم تولد یک سالگی بود که روز عید فطر بود و مامانی یه کیک یخچالی برات درست کرد

و چند روز بعد برات جشن تولد گرفتیم .

 

توی جشن تولد شما زیادی سر حال نبودی خسته شده بودی اما از کیک که نمیشه گذشت برای همین همه جا یه چنگال کوچولو دستته

این دیگه چیه چرا کیکم اتیش گرفتهنگران

بهتره تا بقیه مشغولن من به خودم برسم خوشمزه

خوب حالا ببینم این تو چیه کاش یکی این چنگال و برام نگه میداشت سوال

مثل اینکه کسی این و نگه نمیداره من به کارم برسم پس بهتره خودم دست به کار شم

حالا نوبت عکسای تولد دو سالگیه که کلی خانم شدی و بزرگ شدی و فقط شکلاتای روی کیکت و جمع کردی و خوردی

اینم عکس من و بابایی

اینم یه تولد الکی برای سرگرمی دلناز خانم یه وقت فک نکنین من از بعضی چیزا میترسما

خوب اینم از تولد رفت تا تولد3 سالگی

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فاطمه
6 دی 91 10:07
دلناز كوچولوي خشگلم با اين شيرين كارياي بامزت خدا برا مامان و بابات حفظت كنه عزيزم الهي صد ساله شي نه صدوبيست صاله شي نه صدو بيست سال كمه هميشه زنده باشي گلم
فاطمه
10 دی 91 15:43
عزيزم با اين عكساي خوشگلت انشااله تولد 120 سالگيت گلم
فاطمه
10 دی 91 15:45
ماشااله گلم با اين عكساي خوشگلت انشااله 120ساله شي