دلنازدلناز، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نفس مامان و بابا

مامان تنبل...

1393/6/28 18:38
نویسنده : مامان
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

ببخشید مامانت اینقده تنبل شده ، کلی از دست خودم حرص می خورم که اینجا این چند وقته راکد بوده نفس مامان

می دونی که دوستت دارم دیگه ...محبت

از تاریخ آخرین نوشته ، شما کلی خانمتر و بزرگتر شدی ، الان 102 قدته  و 16 وزنته ، خرگوش باهوش من 

امسال تابستون کلاس ژیمناستیک و قرآن رفتی کلی چیز یاد گرفتی : 13 تا سوره از قرآن و حفظ کردی و پیشرفتت توی ژیمناستیک خیلی خوب بوده عشق من بوس دو تا دوست خوبم پیدا کردی که جشن تولدتم اومدن

دیروز هم رفتیم مهد برای ثبت نام اینقد دوست داشتی که دلت نمی خواست بیای خونه (خداکنه تا آخرش همینطور بمونی ).

چند روز پیشم با خاله رفتیم کلی وسیله برای مهدت گرفتی البته همه رو باز و استفاده کردی و فک کنم دوباره باید همه وسیله ها رو  بگیریم.خسته وقتی  می گم از قبلی ها استفاده کن میگی آخه با اینا خوشحال می شم محبت

قول میدم مامان خوبی شم و بیشتر برات بنویسم نفسم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)